Postenliste #1
...und warum in Ungarn so viele von ihnen auf den Straßen unterwegs waren Jeder, der sein Leben mit offenen Augen für Autos gelebt hat...
Die Chronik der Bakony-Werke in Veszprém bis zum Regimewechsel (1938-1989) Am 1. Juli 1949 wurde im Ungarischen Staatsanzeiger eine knappe Mitteilung veröffentlicht,...
Schöpfer und Schöpfungen 1978 unternahm Autó-Motor nichts Geringeres, als die ungarische Autoindustrie - damals die...
Postenliste #2
1964-1973 - Über den FIAT 850...
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló nyugati márkák között, mennyire gyakori volt “nyugati” létére a Fiat, és azon belül is a […]
Wo jedes Jahr 11 000 Lada's "hergestellt" werden
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az 1948: XXXVII. tc. 8. §-a alapján Veszprémi fémfeldolgozó nv. cég…
1978 - Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és – mára már letűnni látszó -, tankönyv-szerű alapossággal születtek Zsuppán…
Postenliste #3
1964-1973 - Über den FIAT 850...
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló…
Wo jedes Jahr 11 000 Lada's "hergestellt" werden
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az 1948: XXXVII. tc. 8. §-a alapján Veszprémi fémfeldolgozó nv. cég…
1978 - Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és – mára már letűnni látszó -, tankönyv-szerű alapossággal születtek Zsuppán…
Postenliste #4
1964-1973 - Über den FIAT 850...
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló…
Wo jedes Jahr 11 000 Lada's "hergestellt" werden
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az…
1978 - Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és…
Post Raster #1
Wo jedes Jahr 11 000 Lada's "hergestellt" werden
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július…
1978 - Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban…
Letzte Artikel
1964-1973 - Über den FIAT 850...
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra…
Wo jedes Jahr 11 000 Lada's "hergestellt" werden
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény…
1978 - Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint…
Beitrag Modul #1
1956 - Der erste Wartburg - der 311...
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia…
1973-2017 - Das Parkhaus am Martinelli-Platz (Servita)
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét…
1969-1974 - Das Krustentier Budapest "Mini-Taxi"-Dienst 1.
Már az indulása sem volt indulatoktól mentes a budapesti mini taxi szolgáltatásnak, melynek lényege abban állt, hogy az amúgy is…
1969-1974 - Das Budapester Krustentier "Mini-Taxi" 2.
A Volán c. szaklap 1972-es írásából már határozottan átjön, miként tornyosultak – alig két éves működés után – a viharfelhők…
1980 - Beschreibung eines Opel Kadett-D in Ungarn und Bericht über eine Probefahrt 1.
Egy valóban új Kadett 1980 januárjában és februárjában jelent meg az Autó-Motorban az akkor új Opel Kadett D-ről egy alapos…