Trending Posts
1957 - Photos from the Csepel car factory
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű…
1956 - The first Wartburg - the 311...
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós…
1973-2017 - The Martinelli (Servita) Square car park
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében,…
1969-1974 - The crustacean Budapest "Mini-taxi" service 1.
Már az indulása sem volt indulatoktól mentes a budapesti mini taxi szolgáltatásnak, melynek lényege abban…
1969-1974 - The crustacean Budapest "Mini-taxi" service 2.
A Volán c. szaklap 1972-es írásából már határozottan átjön, miként tornyosultak – alig két éves…
1980 - Description of an Opel Kadett-D in Hungary and chronicle of a test drive 1.
Egy valóban új Kadett 1980 januárjában és februárjában jelent meg az Autó-Motorban az akkor új…
1980 - Description of an Opel Kadett-D in Hungary and chronicle of a test drive 2.
A Kadett próbája Jöjjön tehát az Autó-Motorban 1980 elején megjelent cikksorozat második része, az akkor…
1979 - 10 000 km in a Dacia 1.
In January and February 1979, a chronicle of a ten thousand kilometre test drive was published in Autó-Motor by György Rózsa...
1979 - 10 000 km in a Dacia 2.
Below you can read the second part of the report about the 10 000 km Dacia test drive published in Autó-Motor in 1979...
Trending Posts
Latest Stories
1962 - The rescuing "Neue Klasse"...
…az 1500-as BMW Bár volt a BMW-nek néhány meggyőző gépjármű-konstrukciója már a háború előtt is,…
Who drew us beautiful cars: 1908-1986, František Kardaus
Azt, hogy a számítógépek előtt is volt (autós) élet a bolygón, nem csak a jó…
1964-1973 - About the FIAT 850...
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott…
Where 11 000 Lada's are "made" every year
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent…