Régi autók

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott…

Ahol évente 11 000 Lada “készült”

A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent…

26 Lóerő19 perc

1978 – Made in Hungary 2.

Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni…

1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából

Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű…

1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…

…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós…

1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház

Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében,…

Image

Régi teherautók

1962 – A megmentő “Neue Klasse”…

…az 1500-as BMW Bár volt a BMW-nek néhány meggyőző gépjármű-konstrukciója már a háború előtt is,…

Akik gyönyörű autókat rajzoltak nekünk: 1908-1986, František Kardaus

Azt, hogy a számítógépek előtt is volt (autós) élet a bolygón, nem csak a jó…

26 Lóerő11 perc

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott…

Ahol évente 11 000 Lada “készült”

A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent…

26 Lóerő19 perc
Image

Post Grid #2

csepel-trucks-match-label-1960s-years-Hungary-wiki-Takkk
wartburg-311-flickr-adrian-kot
martinelli-teri-parkolohaz-1988-kepes-het-1
mini-taxi-budapest-1971-hun-fortepan-284278-colorized-2
mini-taxi-1969-hirado-hu-mti-kacsor-laszlo-colorized
opel-kadett-d-auto-motor-hun-1980-1-jan-page-32-33
opel-kadett-d-1980-feb-auto-motor-hun-page-30-1
Dacia-1300
dacia-1300-back-wiki-Abrimaal