Régi autók
1964-1973 – A FIAT 850-ről…
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott…
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent…
1978 – Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni…
1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű…
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós…
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében,…
Régi motorok
Régi teherautók
1962 – A megmentő “Neue Klasse”…
…az 1500-as BMW Bár volt a BMW-nek néhány meggyőző gépjármű-konstrukciója már a háború előtt is,…
Akik gyönyörű autókat rajzoltak nekünk: 1908-1986, František Kardaus
Azt, hogy a számítógépek előtt is volt (autós) élet a bolygón, nem csak a jó…
1964-1973 – A FIAT 850-ről…
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott…
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent…