Trending
Gondolatok a nyolcnapos autópálya-matricáról,
ami huszonnégy óráig érvényes Meghalt a harminc éve nem látott nagynénéd és le kell autóznod a temetésre Debrecenbe?…
1963 – Grand-Prix Budapest
Forma Junior világverseny a Városligetben 1961. június 11-én a Magyar Népköztársaság Automobil Klubja nemzetközi gyorsasági autóversenyt rendezett a…
1977 – A nagy Zaporozsec revízió – 1
Az Autó-Motor c. lap 1977 júliusi, 1978 januári és 1979 novemberi számaiban egy háromrészes írás jelent meg ugyanarról, a ZK-91-08…
1978 – A nagy Zaporozsec revízió – 2
Az Autó-Motor c. lap 1977 júliusi, 1978 januári és 1979 novemberi számaiban egy háromrészes írás jelent meg ugyanarról,…
1979 – A nagy Zaporozsec revízió – 3
Az Autó-Motor c. lap 1977 júliusi, 1978 januári és 1979 novemberi számaiban egy háromrészes írás jelent meg ugyanarról,…
1964 – Autómosó a gyárak között.
Kávés-kisasszony Casino kávéfőzővel. Budapest X. 1958 Albertirsai úti vásár területe, Országos Mezőgazdasági Kiállítás és Vásár. Kép forrása: Fortepan…
Recent Posts
1964 – Kik voltak a filmfutárok, vagyis a “pendlizők”?
Az Autó-Motor 1964 január 21.-i számában a korabeli olvasó – egyebek mellett – a “pendlizők”-ről olvashatott egy egész oldalas írásban, melyből megtudhatta, hogy “Kevés a kópia és sok a mozi.”…
1978 – Made in Hungary 1.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és…
1951 – Halálos iramban
Az Autó-Motor 1951. január 15.-i száma tudósított az örömhírről, hogy a charkovi Autó és Motor Klub gépkocsivezetője, a csugujevi betonúton 154,8 km-es sebességet ért el az áramvonalazott Pobedával.