Post List #1
Az Autó-Motor 1951. január 15.-i száma tudósított az örömhírről, hogy a charkovi Autó és Motor Klub gépkocsivezetője, a csugujevi betonúton…
vagyis a 190-es 1983 februárjában mutatták be az Autó-Motorban az előző év decemberében megjelent Mercedes-Benz W-201-es típusát, közismertebb nevén a…
1964 októberében az Autó-Motor arról írt, hogy átadták a három évig épült, “az idegenből jötteknek is mutogatásra érdemes”, új, Andor…
Post List #2
1951 – Halálos iramban
Az Autó-Motor 1951. január 15.-i száma tudósított az örömhírről, hogy a charkovi Autó és Motor Klub gépkocsivezetője, a csugujevi betonúton 154,8 km-es sebességet ért el az áramvonalazott Pobedával.
1983 – Megjelent a Mercedes-Benz W201-es,
vagyis a 190-es 1983 februárjában mutatták be az Autó-Motorban az előző év decemberében megjelent Mercedes-Benz W-201-es típusát, közismertebb nevén a 190-est. kép forrása: pinterest / MuzikMachineZ & CarZ & SneakerZ Amikor 1982 decemberében először bemutatták az autót, nem tűnt különösebben…
1964 – Az év, amikor Budapesten átadták az Andor utcai MÁVAUT telephelyet
1964 októberében az Autó-Motor arról írt, hogy átadták a három évig épült, “az idegenből jötteknek is mutogatásra érdemes”, új, Andor utcai MÁVAUT telephelyet. Az UVATERV tervei alapján 1963-ban megkezdődött építkezés a cég akkori legjelentősebb beruházása volt: a 28 állásos, 3400…
Post List #3
1951 – Halálos iramban
Az Autó-Motor 1951. január 15.-i száma tudósított az örömhírről, hogy a charkovi Autó és Motor Klub gépkocsivezetője, a csugujevi betonúton 154,8 km-es sebességet ért el az áramvonalazott Pobedával.
1983 – Megjelent a Mercedes-Benz W201-es,
vagyis a 190-es 1983 februárjában mutatták be az Autó-Motorban az előző év decemberében megjelent Mercedes-Benz W-201-es típusát, közismertebb nevén a 190-est. kép forrása: pinterest / MuzikMachineZ & CarZ & SneakerZ Amikor 1982 decemberében először bemutatták az autót, nem tűnt különösebben…
1964 – Az év, amikor Budapesten átadták az Andor utcai MÁVAUT telephelyet
1964 októberében az Autó-Motor arról írt, hogy átadták a három évig épült, “az idegenből jötteknek is mutogatásra érdemes”, új, Andor utcai MÁVAUT telephelyet. Az UVATERV tervei alapján 1963-ban megkezdődött építkezés a cég akkori legjelentősebb beruházása volt: a 28 állásos, 3400…
Post List #4
1951 – Halálos iramban
Az Autó-Motor 1951. január 15.-i száma tudósított az örömhírről, hogy a charkovi Autó és Motor Klub gépkocsivezetője, a csugujevi betonúton 154,8 km-es sebességet ért el az áramvonalazott Pobedával.
1983 – Megjelent a Mercedes-Benz W201-es,
vagyis a 190-es 1983 februárjában mutatták be az Autó-Motorban az előző év decemberében megjelent Mercedes-Benz W-201-es típusát, közismertebb nevén a 190-est. kép forrása: pinterest / MuzikMachineZ & CarZ & SneakerZ…
1964 – Az év, amikor Budapesten átadták az Andor utcai MÁVAUT telephelyet
1964 októberében az Autó-Motor arról írt, hogy átadták a három évig épült, “az idegenből jötteknek is mutogatásra érdemes”, új, Andor utcai MÁVAUT telephelyet. Az UVATERV tervei alapján 1963-ban megkezdődött építkezés…
Post Grid #1
1951 – Halálos iramban
Az Autó-Motor 1951. január 15.-i száma tudósított az örömhírről, hogy…
1983 – Megjelent a Mercedes-Benz W201-es,
vagyis a 190-es 1983 februárjában mutatták be az Autó-Motorban az…
1964 – Az év, amikor Budapesten átadták az Andor utcai MÁVAUT telephelyet
1964 októberében az Autó-Motor arról írt, hogy átadták a három…
Legfrissebb cikkek
1951 – Halálos iramban
Az Autó-Motor 1951. január 15.-i száma tudósított az örömhírről, hogy a charkovi Autó és…
1983 – Megjelent a Mercedes-Benz W201-es,
vagyis a 190-es 1983 februárjában mutatták be az Autó-Motorban az előző év decemberében megjelent…
1964 – Az év, amikor Budapesten átadták az Andor utcai MÁVAUT telephelyet
1964 októberében az Autó-Motor arról írt, hogy átadták a három évig épült, “az idegenből…
Post Module #1
1957 – A Moszkvics 402
A 402, mint az első olyan Moszkvics modell, melyet a Szovjetúnióban terveztek és nem külföldi modellen alapult, 1956-ban debütált. Formája…
1964 – Az új Skoda Favorit
Az alább szemlézett írás 1964 március 21.-én jelent meg az Autó-Motor aktuális számában és arról tudósít, hogy rövidesen piacra kerül…
1968 – Nem szép, de házias:
A RENAULT-4 Az alábbi írás a Renault-4-ről az Autó Motor 1968 november 21.-i számában jelent meg. szerzője sajnos nem szignálta. …
Szisz Ferenc, a világ első Grand-Prix győztese.
Aki járt már a Hungaroringen, talán látta ezt a szobrot a főbejárat mellett: Aki közelebb ment hozzá, talán a feliratot…
1972 – Mint az állatok.
A következő írás, 1972 decemberében jelent meg a “VOLÁN” c. szaklap aktuális számában. Nem autókról szól; buszról, vasútról is csak…