1964-1973 – A FIAT 850-ről…

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a…

26 Lóerőjún 7, 20248 perc

Ahol évente 11 000 Lada “készült”

1970-s-bakony-muvek-nyitokep-1

A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely…

26 Lóerőmáj 18, 202419 perc

1978 – Made in Hungary 2.

mav-gepgyar-latkepe-mblog-nyito

Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor…

26 Lóerőmáj 6, 20245 perc
1964-1973 – A FIAT 850-ről…

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

26 Lóerőjún 7, 20248 min read

…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló nyugati márkák között, mennyire gyakori volt “nyugati” létére a Fiat, és azon belül is a […]

1970-s-bakony-muvek-nyitokep-1

Ahol évente 11 000 Lada “készült”

26 Lóerőmáj 18, 202419 min read

A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az 1948: XXXVII. tc. 8. §-a alapján Veszprémi fémfeldolgozó nv. cég…

mav-gepgyar-latkepe-mblog-nyito

1978 – Made in Hungary 2.

26 Lóerőmáj 6, 20245 min read

Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és – mára már letűnni látszó -, tankönyv-szerű alapossággal születtek Zsuppán…

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

26 Lóerőjún 7, 20248 min read

…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló…

1970-s-bakony-muvek-nyitokep-1

Ahol évente 11 000 Lada “készült”

26 Lóerőmáj 18, 202419 min read

A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az 1948: XXXVII. tc. 8. §-a alapján Veszprémi fémfeldolgozó nv. cég…

mav-gepgyar-latkepe-mblog-nyito

1978 – Made in Hungary 2.

26 Lóerőmáj 6, 20245 min read

Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és – mára már letűnni látszó -, tankönyv-szerű alapossággal születtek Zsuppán…

Post List #4

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

26 Lóerőjún 7, 20248 min read

…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló…

1970-s-bakony-muvek-nyitokep-1

Ahol évente 11 000 Lada “készült”

26 Lóerőmáj 18, 202419 min read

A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az…

mav-gepgyar-latkepe-mblog-nyito

1978 – Made in Hungary 2.

26 Lóerőmáj 6, 20245 min read

Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és…

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

26 Lóerőjún 7, 20248 min read

…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon…

1970-s-bakony-muvek-nyitokep-1

Ahol évente 11 000 Lada “készült”

26 Lóerőmáj 18, 202419 min read

A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július…

mav-gepgyar-latkepe-mblog-nyito

1978 – Made in Hungary 2.

26 Lóerőmáj 6, 20245 min read

Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban…

Load More
1964-1973 – A FIAT 850-ről…

1964-1973 – A FIAT 850-ről…

…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra…

26 Lóerőjún 7, 2024
1970-s-bakony-muvek-nyitokep-1

Ahol évente 11 000 Lada “készült”

A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény…

26 Lóerőmáj 18, 2024
mav-gepgyar-latkepe-mblog-nyito

1978 – Made in Hungary 2.

Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint…

26 Lóerőmáj 6, 2024

Post Module #1

wartburg-311-flickr-adrian-kot

1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…

26 Lóerőápr 30, 20246 min read

…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia…

1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház

26 Lóerőápr 28, 2024

Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét…

1969-1974 – A kérészéltű budapesti “Mini-taxi” szolgáltatás 1.

26 Lóerőápr 17, 2024

Már az indulása sem volt indulatoktól mentes a budapesti mini taxi szolgáltatásnak, melynek lényege abban állt, hogy az amúgy is…

1969-1974 – A kérészéltű budapesti “Mini-taxi” szolgáltatás 2.

26 Lóerőápr 14, 2024

A Volán c. szaklap 1972-es írásából már határozottan átjön, miként tornyosultak – alig két éves működés után – a viharfelhők…

1980 – Egy magyarországi Opel Kadett-D ismertető, és egy tesztvezetés krónikája 1.

26 Lóerőápr 13, 2024

Egy valóban új Kadett 1980 januárjában és februárjában jelent meg az Autó-Motorban az akkor új Opel Kadett D-ről egy alapos…