Post List #1
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a…
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely…
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor…
Post List #2
1964-1973 – A FIAT 850-ről…
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló nyugati márkák között, mennyire gyakori volt “nyugati” létére a Fiat, és azon belül is a […]
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az 1948: XXXVII. tc. 8. §-a alapján Veszprémi fémfeldolgozó nv. cég…
1978 – Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és – mára már letűnni látszó -, tankönyv-szerű alapossággal születtek Zsuppán…
Post List #3
1964-1973 – A FIAT 850-ről…
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló…
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az 1948: XXXVII. tc. 8. §-a alapján Veszprémi fémfeldolgozó nv. cég…
1978 – Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és – mára már letűnni látszó -, tankönyv-szerű alapossággal születtek Zsuppán…
Post List #4
1964-1973 – A FIAT 850-ről…
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott szemmel élte az életét a hetvenes, de még a nyolcvanas években is, bizonyára emlékszik rá, hogy a szokásos szocialista felhozatal és a csak nyomokban előforduló…
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent meg a Magyar Közlönyben, amely a 304/1949 szám alatt arról tudósított, hogy: “A kormány az…
1978 – Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és…
Post Grid #1
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július…
1978 – Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban…
Legfrissebb cikkek
1964-1973 – A FIAT 850-ről…
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra…
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény…
1978 – Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint…
Post Module #1
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia…
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét…
1969-1974 – A kérészéltű budapesti “Mini-taxi” szolgáltatás 1.
Már az indulása sem volt indulatoktól mentes a budapesti mini taxi szolgáltatásnak, melynek lényege abban állt, hogy az amúgy is…
1969-1974 – A kérészéltű budapesti “Mini-taxi” szolgáltatás 2.
A Volán c. szaklap 1972-es írásából már határozottan átjön, miként tornyosultak – alig két éves működés után – a viharfelhők…
1980 – Egy magyarországi Opel Kadett-D ismertető, és egy tesztvezetés krónikája 1.
Egy valóban új Kadett 1980 januárjában és februárjában jelent meg az Autó-Motorban az akkor új Opel Kadett D-ről egy alapos…