1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából

csepel-trucks-match-label-1960s-years-Hungary-wiki-Takkk

Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint a Csepel Autógyár,…

26 Lóerőmáj 2, 20242 perc

1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…

wartburg-311-flickr-adrian-kot

…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia…

26 Lóerőápr 30, 20246 perc

1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház

martinelli-teri-parkolohaz-1988-kepes-het-1

Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét…

26 Lóerőápr 28, 20247 perc
csepel-trucks-match-label-1960s-years-Hungary-wiki-Takkk

1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából

26 Lóerőmáj 2, 20242 min read

Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint a Csepel Autógyár, sehol sincs a világon, mert ez nem is volna igaz állítás. Azonban nyugodtan mondhatjuk, van olyan autógyárunk, amely fiatalsága ellenére is nagy nevet szerzett. A nagy számok mindig meghatják az embert, még akkor is, ha […]

wartburg-311-flickr-adrian-kot

1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…

26 Lóerőápr 30, 20246 min read

…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia / Vladimir Krupka ♠ Mielőtt következne az akkor megjelent Wartburg, mint új autó-típust üdvözlő írás az Autó-Motor 1956 január 15.-i…

martinelli-teri-parkolohaz-1988-kepes-het-1

1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház

26 Lóerőápr 28, 20247 min read

Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét a főváros egyik legpatinásabb terére. A 2014-es állapot a Google Maps felvételén. Pedig a szándék nemes volt. Az akkoriban Martinellinek…

csepel-trucks-match-label-1960s-years-Hungary-wiki-Takkk

1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából

26 Lóerőmáj 2, 20242 min read

Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint a Csepel Autógyár, sehol sincs a világon, mert ez nem is volna igaz állítás. Azonban nyugodtan mondhatjuk, van olyan autógyárunk, amely fiatalsága ellenére…

wartburg-311-flickr-adrian-kot

1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…

26 Lóerőápr 30, 20246 min read

…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia / Vladimir Krupka ♠ Mielőtt következne az akkor megjelent Wartburg, mint új autó-típust üdvözlő írás az Autó-Motor 1956 január 15.-i…

martinelli-teri-parkolohaz-1988-kepes-het-1

1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház

26 Lóerőápr 28, 20247 min read

Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét a főváros egyik legpatinásabb terére. A 2014-es állapot a Google Maps felvételén. Pedig a szándék nemes volt. Az akkoriban Martinellinek…

Post List #4

csepel-trucks-match-label-1960s-years-Hungary-wiki-Takkk

1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából

26 Lóerőmáj 2, 20242 min read

Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint a Csepel Autógyár, sehol sincs a világon, mert ez nem is volna igaz állítás. Azonban nyugodtan mondhatjuk, van olyan autógyárunk, amely fiatalsága ellenére…

wartburg-311-flickr-adrian-kot

1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…

26 Lóerőápr 30, 20246 min read

…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia / Vladimir Krupka ♠ Mielőtt következne az akkor megjelent Wartburg,…

martinelli-teri-parkolohaz-1988-kepes-het-1

1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház

26 Lóerőápr 28, 20247 min read

Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét a főváros egyik legpatinásabb terére. A 2014-es állapot a Google…

csepel-trucks-match-label-1960s-years-Hungary-wiki-Takkk

1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából

26 Lóerőmáj 2, 20242 min read

Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk…

wartburg-311-flickr-adrian-kot

1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…

26 Lóerőápr 30, 20246 min read

…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott….

martinelli-teri-parkolohaz-1988-kepes-het-1

1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház

26 Lóerőápr 28, 20247 min read

Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első…

Load More
csepel-trucks-match-label-1960s-years-Hungary-wiki-Takkk

1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából

Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan…

26 Lóerőmáj 2, 2024
wartburg-311-flickr-adrian-kot

1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…

…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap,…

26 Lóerőápr 30, 2024
martinelli-teri-parkolohaz-1988-kepes-het-1

1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház

Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros…

26 Lóerőápr 28, 2024

Post Module #1

opel-kadett-d-1980-feb-auto-motor-hun-page-30-1

1980 – Egy magyarországi Opel Kadett-D ismertető, és egy tesztvezetés krónikája 2.

26 Lóerőápr 9, 20247 min read

A Kadett próbája Jöjjön tehát az Autó-Motorban 1980 elején megjelent cikksorozat második része, az akkor új Opel Kadett D-ről. Az…

1979 – 10 000 km Daciával 1.

26 Lóerőápr 6, 2024

1979 januárjában, illetve februárjában jelent meg az Autó-Motorban egy tízezer kilóméteres próbaút krónikája Rózsa György tollából. A teszt alanya egy…

1979 – 10 000 km Daciával 2.

26 Lóerőápr 3, 2024

Alább olvashatjátok a a 10 000 km-es Dacia próbaútról 1979-ben, az Autó-Motorban megjelent beszámoló második részét Rózsa György tollából. A…

1954 – Az új “Ikarus 55″ és ,”66″ típusú autóbuszok

26 Lóerőmárc 30, 2024

A főkonstruktőr, Zerkovitz Béla írása Az alábbi tanulmány a legendás Ikarus 55-ös és 66-os típusról 1954-ben jelent meg a „Magyar…

1956 – A budapesti Nagyvásártelep

26 Lóerőmárc 26, 2024

A főváros egykori éléskamrája „Az eddiginél sokkal gyorsabban kerül a friss áru az üzletekbe a Nagyvásártelepen bevezetett szalagrendszerű gyorsrakodással.” –…