Post List #1
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint a Csepel Autógyár,…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia…
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét…
Post List #2
1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint a Csepel Autógyár, sehol sincs a világon, mert ez nem is volna igaz állítás. Azonban nyugodtan mondhatjuk, van olyan autógyárunk, amely fiatalsága ellenére is nagy nevet szerzett. A nagy számok mindig meghatják az embert, még akkor is, ha […]
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia / Vladimir Krupka ♠ Mielőtt következne az akkor megjelent Wartburg, mint új autó-típust üdvözlő írás az Autó-Motor 1956 január 15.-i…
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét a főváros egyik legpatinásabb terére. A 2014-es állapot a Google Maps felvételén. Pedig a szándék nemes volt. Az akkoriban Martinellinek…
Post List #3
1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint a Csepel Autógyár, sehol sincs a világon, mert ez nem is volna igaz állítás. Azonban nyugodtan mondhatjuk, van olyan autógyárunk, amely fiatalsága ellenére…
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia / Vladimir Krupka ♠ Mielőtt következne az akkor megjelent Wartburg, mint új autó-típust üdvözlő írás az Autó-Motor 1956 január 15.-i…
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét a főváros egyik legpatinásabb terére. A 2014-es állapot a Google Maps felvételén. Pedig a szándék nemes volt. Az akkoriban Martinellinek…
Post List #4
1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű üzem, mint a Csepel Autógyár, sehol sincs a világon, mert ez nem is volna igaz állítás. Azonban nyugodtan mondhatjuk, van olyan autógyárunk, amely fiatalsága ellenére…
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós szedán – Kép forrása: wikipédia / Vladimir Krupka ♠ Mielőtt következne az akkor megjelent Wartburg,…
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében, amely látványával évtizedekre rányomta bélyegét a főváros egyik legpatinásabb terére. A 2014-es állapot a Google…
Post Grid #1
1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk…
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott….
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első…
Legfrissebb cikkek
1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan…
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap,…
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros…
Post Module #1
1980 – Egy magyarországi Opel Kadett-D ismertető, és egy tesztvezetés krónikája 2.
A Kadett próbája Jöjjön tehát az Autó-Motorban 1980 elején megjelent cikksorozat második része, az akkor új Opel Kadett D-ről. Az…
1979 – 10 000 km Daciával 1.
1979 januárjában, illetve februárjában jelent meg az Autó-Motorban egy tízezer kilóméteres próbaút krónikája Rózsa György tollából. A teszt alanya egy…
1979 – 10 000 km Daciával 2.
Alább olvashatjátok a a 10 000 km-es Dacia próbaútról 1979-ben, az Autó-Motorban megjelent beszámoló második részét Rózsa György tollából. A…
1954 – Az új “Ikarus 55″ és ,”66″ típusú autóbuszok
A főkonstruktőr, Zerkovitz Béla írása Az alábbi tanulmány a legendás Ikarus 55-ös és 66-os típusról 1954-ben jelent meg a „Magyar…
1956 – A budapesti Nagyvásártelep
A főváros egykori éléskamrája „Az eddiginél sokkal gyorsabban kerül a friss áru az üzletekbe a Nagyvásártelepen bevezetett szalagrendszerű gyorsrakodással.” –…