Post List #1
Magyar teszt egy svéd autóról 1978-ból.
Az Autó-Motor 1964 január 21.-i számában a korabeli olvasó – egyebek mellett – a “pendlizők”-ről olvashatott egy egész oldalas írásban,…
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor…
Post List #2
1964 – Kik voltak a filmfutárok, vagyis a “pendlizők”?
Az Autó-Motor 1964 január 21.-i számában a korabeli olvasó – egyebek mellett – a “pendlizők”-ről olvashatott egy egész oldalas írásban, melyből megtudhatta, hogy “Kevés a kópia és sok a mozi.” Budapest XIV, 1969, a Népstadion melletti terület, háttérben a Stefánia…
1978 – Made in Hungary 1.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és – mára már letűnni látszó -, tankönyv-szerű alapossággal születtek Zsuppán…
Post List #3
1964 – Kik voltak a filmfutárok, vagyis a “pendlizők”?
Az Autó-Motor 1964 január 21.-i számában a korabeli olvasó – egyebek mellett – a “pendlizők”-ről olvashatott egy egész oldalas írásban, melyből megtudhatta, hogy “Kevés a kópia és sok a mozi.” Budapest XIV, 1969, a Népstadion melletti terület, háttérben a Stefánia…
1978 – Made in Hungary 1.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és – mára már letűnni látszó -, tankönyv-szerű alapossággal születtek Zsuppán…
Post List #4
1964 – Kik voltak a filmfutárok, vagyis a “pendlizők”?
Az Autó-Motor 1964 január 21.-i számában a korabeli olvasó – egyebek mellett – a “pendlizők”-ről olvashatott egy egész oldalas írásban, melyből megtudhatta, hogy “Kevés a kópia és sok a mozi.”…
1978 – Made in Hungary 1.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni a magyarországi gépjárműgyártás – akkor – 150 éves történetét. Az írások a „teljesség igényével” és…
Post Grid #1
1964 – Kik voltak a filmfutárok, vagyis a “pendlizők”?
Az Autó-Motor 1964 január 21.-i számában a korabeli olvasó –…
1978 – Made in Hungary 1.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban…
Legfrissebb cikkek
1964 – Kik voltak a filmfutárok, vagyis a “pendlizők”?
Az Autó-Motor 1964 január 21.-i számában a korabeli olvasó – egyebek mellett – a…
1978 – Made in Hungary 1.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint…
Post Module #1
1979 – A nagy Zaporozsec revízió – 3
Az Autó-Motor c. lap 1977 júliusi, 1978 januári és 1979 novemberi számaiban egy háromrészes írás jelent meg ugyanarról, a ZK-91-08…
1964 – Autómosó a gyárak között.
Kávés-kisasszony Casino kávéfőzővel. Budapest X. 1958 Albertirsai úti vásár területe, Országos Mezőgazdasági Kiállítás és Vásár. Kép forrása: Fortepan / 112091…
1950 – Az „Autó” levelesládájából
„A sztahánovista mozgalom egyre szélesedik hazánkban és a sztahánovisták mindjobban megértik azokat a nagy feladatokat, melyek a szocializmus építése és…
1975 – A Ford Capri II. Ghia tesztje 2.
1975-ben giga hosszúságú és alaposságú teszt jelent meg az Autó-Motorban az 1974-ben debütált második generációs Capriról. Almássy Tibor, a szerencsés…
1975 – A Ford Capri II. Ghia tesztje 1.
1975-ben giga hosszúságú és alaposságú teszt jelent meg az Autó-Motorban az 1974-ben debütált második generációs Capriról. Almássy Tibor, a szerencsés…