Trending Posts
1973 – Diáklány a benzinkútnál
Az 1966 június 21.-i Autó-Motor számolt be a hírről, miszerint: “A Műegyetem rakparton megnyílt Budapest…
1948 – Keleti kényelem, nyugati izgalom.
A ZISZ-110-ről Az “Autó” c. újság 1948 május 1.-i számából az olyan remek hírek mellet,…
1974 – Modern és nagyvonalú
Egy régi, nyomtatott ismerős ötven évvel ezelőttről 25 éves az NDK 25 éve megbízható kereskedelmi…
1951 – A magad javára, a haza hasznára:
Jegyezz békekölcsönt! …hirdeti az Autó-Motor 1951 október 1.-i címlapja. A háttérben a szigetszentmiklósi “Autóváros”, a…
1962 – A megmentő “Neue Klasse”…
…az 1500-as BMW Bár volt a BMW-nek néhány meggyőző gépjármű-konstrukciója már a háború előtt is,…
Akik gyönyörű autókat rajzoltak nekünk: 1908-1986, František Kardaus
Azt, hogy a számítógépek előtt is volt (autós) élet a bolygón, nem csak a jó…
1964-1973 – A FIAT 850-ről…
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott…
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent…
1978 – Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni…
Trending Posts
Latest Stories
1973 – Diáklány a benzinkútnál
Az 1966 június 21.-i Autó-Motor számolt be a hírről, miszerint: “A Műegyetem rakparton megnyílt Budapest…
1948 – Keleti kényelem, nyugati izgalom.
A ZISZ-110-ről Az “Autó” c. újság 1948 május 1.-i számából az olyan remek hírek mellet,…
1974 – Modern és nagyvonalú
Egy régi, nyomtatott ismerős ötven évvel ezelőttről 25 éves az NDK 25 éve megbízható kereskedelmi…
1951 – A magad javára, a haza hasznára:
Jegyezz békekölcsönt! …hirdeti az Autó-Motor 1951 október 1.-i címlapja. A háttérben a szigetszentmiklósi “Autóváros”, a…