Trending Posts
1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű…
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós…
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében,…
1969-1974 – A kérészéltű budapesti “Mini-taxi” szolgáltatás 1.
Már az indulása sem volt indulatoktól mentes a budapesti mini taxi szolgáltatásnak, melynek lényege abban…
1969-1974 – A kérészéltű budapesti “Mini-taxi” szolgáltatás 2.
A Volán c. szaklap 1972-es írásából már határozottan átjön, miként tornyosultak – alig két éves…
1980 – Egy magyarországi Opel Kadett-D ismertető, és egy tesztvezetés krónikája 1.
Egy valóban új Kadett 1980 januárjában és februárjában jelent meg az Autó-Motorban az akkor új…
1980 – Egy magyarországi Opel Kadett-D ismertető, és egy tesztvezetés krónikája 2.
A Kadett próbája Jöjjön tehát az Autó-Motorban 1980 elején megjelent cikksorozat második része, az akkor…
1979 – 10 000 km Daciával 1.
1979 januárjában, illetve februárjában jelent meg az Autó-Motorban egy tízezer kilóméteres próbaút krónikája Rózsa György…
1979 – 10 000 km Daciával 2.
Alább olvashatjátok a a 10 000 km-es Dacia próbaútról 1979-ben, az Autó-Motorban megjelent beszámoló második…
Trending Posts
Latest Stories
1962 – A megmentő “Neue Klasse”…
…az 1500-as BMW Bár volt a BMW-nek néhány meggyőző gépjármű-konstrukciója már a háború előtt is,…
Akik gyönyörű autókat rajzoltak nekünk: 1908-1986, František Kardaus
Azt, hogy a számítógépek előtt is volt (autós) élet a bolygón, nem csak a jó…
1964-1973 – A FIAT 850-ről…
…és arról, hogy miért volt belőlük sok a hazai utakon Aki már az autókra nyitott…
Ahol évente 11 000 Lada “készült”
A veszprémi Bakony Művek krónikája a rendszerváltásig (1938-1989) 1949 július elsején egy szűkszavú közlemény jelent…