Trending Posts
1954 – Az új “Ikarus 55″ és ,”66″ típusú autóbuszok
A főkonstruktőr, Zerkovitz Béla írása Az alábbi tanulmány a legendás Ikarus 55-ös és 66-os típusról…
1956 – A budapesti Nagyvásártelep
A főváros egykori éléskamrája „Az eddiginél sokkal gyorsabban kerül a friss áru az üzletekbe a…
1967 – Búcsú az utolsó állami lóerőktől
„Autók sorfala előtt búcsúztatták el a gépkocsivezetők Bandit és Betyárt, a Fővárosi Szállítási Vállalat utolsó…
1976 – 4000 nagy lépés
Próbaúton a „Kispolszkival” 1976 május 6.-án közölte az Autó-Motor a Polski-Fiat 126p négyezer kilóméteres próbaútjának…
1977 – (125) 172 éve született Csonka János
Az Autó-Motor 1977 februári számában jelent meg a lentebb idézett megemlékezés Csonka Jánosról a magyar…
1963 – Az Aermacchi MB-1 DIESEL
A háromkerekű áruszállító Olaszországból 1963 októberében az Autó-Motor csehszlovák testvérlapja, a Svět Motorů közölt egy…
1978 – A 343-as Volvo
Magyar teszt egy svéd autóról 1978-ból.
1964 – Kik voltak a filmfutárok, vagyis a “pendlizők”?
Az Autó-Motor 1964 január 21.-i számában a korabeli olvasó – egyebek mellett – a “pendlizők”-ről…
1978 – Made in Hungary 1.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni…
Trending Posts
Latest Stories
1978 – Made in Hungary 2.
Alkotók és alkotások 1978-ban az Autó-Motor egy huszonnégy részes cikk-sorozatban nem kevesebbet vállalt, mint bemutatni…
1957 – Fényképek a Csepel-autók gyárából
Kommentár nélkül (forrás: Arcanum / Autó-Motor 1957 február) „Nem akarjuk azt állítani, hogy olyan nagyszerű…
1956 – Az első, – a 311-es – Wartburg…
…az 1939-es DKW F-9-es tervei alapján. Csak a külső változott. Wartburg 311/0 Az alap, négyajtós…
1973-2017 – A Martinelli (Szervita) téri parkolóház
Építészetileg és üzletileg is sikertelen vállalkozás volt az ország első parkolóháza a pesti belváros szívében,…